Сталкери, ласкаво просимо до нового оновлення S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl!
Раді бачити вас знову в Зоні — готових випробувати всі нові зміни та цікаві "іграшки", які ми підготували. Перейдемо до основних нововведень:
Основні зміни
Прилади нічного бачення
Перебаланс нічного бачення для NPC
Прицілювання навскидку та лазерний приціл
Оновлення бойової системи та стрільби на дальній відстані
NPC тепер можуть лутати мутантів
Нова аномалія: Вогненна куля
Повернення старого друга
Налаштування керування геймпадом
Нові варіанти обличчя та зачісок для жіночих персонажів
Опція локального відновлення резервних збережень
Перебаланс луту в сховках по всій Зоні
Додано опцію вимкнення автонахилу в налаштуваннях керування
Предмети у сховці гравця тепер можна сортувати
Додано нову унікальну зброю: «Драгунка» Гонти
УВАГА
Зона постійно змінюється, і нове оновлення може змінити її структуру. Якщо ви граєте із модифікаціями, майте на увазі: вони можуть не витримати зміни. Якщо після випуску оновлення 1.6 у вас виникли проблеми з продуктивністю або стабільністю, рекомендуємо вимкнути модифікації. Якщо проблеми не зникнуть, відвідайте https://support.stalker2.com/hc, щоб отримати додаткові вказівки щодо усунення неполадок та допомогу.
ШІ та Бойова система
Виправлено помилку, через яку NPC неправильно використовували низьке укриття за деревами.
Виправлено помилку, через яку командири загонів поблизу одночасно вигукували одну й ту саму фразу після бою.
Виправлено помилку, через яку зомбовані NPC могли зависати в повітрі після пострілу в голову.
Покращено поведінку Химери в бою.
Виправлено помилку, через яку Химера могла застрягати після атаки в стрибку.
Виправлено помилку, через яку Химера та Снорк могли стрибати крізь об’єкти, якщо гравець стояв зверху.
Виправлено проблему з анімацією рук Кровососа під час ближньої атаки.
Виправлено помилку, через яку Кровосиси могли залишатися постійно невидимими, коли не атакували.
Виправлено помилку, через яку клони Псевдособаки могли застрягати під час виступу.
Виправлено помилку, через яку Бюрери та Полтергейсти не могли використовувати свою здатність кидати предмети.
Виправлено проблемeу, через яку тупіт Псевдогіганта міг пошкодити гравця в повітрі.
Баланс
Виправлено помилку, через яку Комбінезон Найманця після покращень міг важити 0,0 кг.
Скориговано вагу гвинтівки Ветеран.
Підвищено шкоду рушниці Хижак відповідно до її опису.
Виправлено помилку, через яку Мухоловка не знижувала вагу.
Збільшено запас здоров’я у Кабанів.
Зменшено запас здоров’я у Псевдогігантів.
Скориговано дерево покращень для Кори.
Виправлено помилку, через яку збільшений магазин для Кори був відсутній у Зоні.
Багфікси, краші, та оптимізація
Виправлено помилку, через яку Гравець міг отримати неправильну орієнтацію після телепортації через аномалію Просторова Бульбашка.
Поліпшено моделі шоломів у кількох пресетах NPC.
Виправлено помилку, через яку зомбовані не могли підвестися під час бою з Шрамом
Виправлено помилку, через яку Бюрери могли постійно крутитися туди-сюди під час бою.
Додано відсутні бойові репліки для різних NPC.
Виправлено помилку, через яку ворожі NPC не реагували на постріл із ПМа поруч.
Виправлено помилку, через яку ворожий Найманець-Снайпер міг переслідувати Гравця по всій мапі після сутички в регіоні Росток.
Виправлено помилку, через яку дії NPC A-Life переривалися та ставали непослідовними після збереження/завантаження.
Виконано оптимізацію навантаження на CPU.
Оптимізовано продуктивність снарядів.
Виправлено зависання в НДІЧАЗ під час місії Заповітне бажання.
Виправлено помилку, через яку NPC, що змінили фракцію, могли повертатися до попередньої після збереження/завантаження.
Виправлено помилку, через яку іконки набоїв дублювалися після швидкої зміни зброї та типів боєприпасів.
Виправлено помилку, через яку підказка для оснащеного Детектора відображалася з неправильного боку під час порівняння.
Виправлено помилку, через яку маркер основної місії міг ставати невидимим на певному рівні масштабування карти, якщо знаходився поруч із маркером локації.
Виправлено помилку, через яку кількість аптечок у швидких слотах не оновлювалася після лікування NPC.
Виправлено помилку, через яку лазерний приціл Зубру був прихований під магазином у меню покращень.
Виправлено різні краші.
Виправлено зависання під час слабкого дощу або грози.
Покращено відображення тіні гравця під час перезарядки.
Основна сюжетна лінія, побічні місії та відкритий світ
Виправлено помилку, через яку Ярик Мангуст міг зникнути після активації пристрою під час місії Заради науки.
Виправлено помилку, через яку Мутанти та NPC з деяких випадкових подій могли переслідувати гравця по всій мапі.
Виправлено помилку, через яку Лихач не атакував гравця під час сутички.
Виправлено помилку, через яку цілі місії неможливо було виконати, якщо гравець забирав свої речі до розмови із Жорою Мамонтом під час місії Утеча з клітки.
Виправлено помилку, через яку ефект сонливості відображався після завантаження збереження, зробленого під час місії Пошуки колишньої слави.
Виправлено помилку, через яку NPC Варти залишалися бездіяльними після знищення Мутантів або Монолітівців під час місії Хранителі порядку.
Додано реакцію ворон на кидання в них болтів.
Виправлено помилку, через яку Гравець міг випадати за межі ігрової зони біля Дитсадка «Дружба».
Поліпшення Level Art та Level Design для різних локацій.
Виправлено розбіжності в діалогах у місіях та випадкових зустрічах.
Виправлено помилку, через яку Щерба не мав жодних квестових реплік після повернення йому нашийників під час місії В ім'я науки.
Виправлено помилку, через яку солдати Долгу та Баюн були відсутні під час місії Невеликий інцидент.
Виправлено помилку, через яку Полтергейст не з’являвся під час місії Тонка матерія.
Виправлено помилку, через яку сержант Метлов був відсутній під час місії Повернення на Терикон.
Виправлено помилку, через яку гравці не могли отримати нагороду від Акопяна й завершити квест, якщо вони вирішували вбити Захара після успішного супроводу під час місії Жирний навар.
Виправлено помилку, через яку гравці могли отримати негативні стосунки з Сєнкевичем і втратити можливість із ним говорити під час місії Штурм «Дуги».
Виправлено помилку, через яку нічого не відбувалося після взаємодії з важелем під час місії Сигнал надії.
Виправлено помилку, через яку Штепсель був відсутній під час місії Світанок нового дня.
Додано статус квестового предмета для ключ-карти у місії Останні приготування.
Виправлено помилку, через яку вороги на станції Янiв з’являлися поза досяжністю гравця під час місії Рубіж.
Виправлено помилку, через яку Ріхтер ставав ворожим до гравця після вбивства будь-якого нейтрального NPC поруч під час місії Військовий кріт.
Виправлено помилку, через яку етап місії не завершувався після вбивства всіх бандитів під час місії Відповіді коштують дорого.
Виправлено помилку, через яку маркер цілі не відображався під час місії По гарячих слідах, якщо інша ціль була завершена до розмови гравця зі Бродягою.
Виправлено помилку, через яку з’являлося друге тіло Макса Суботи після його вбивства під час місії Загублені.
Виправлено некоректне розташування деяких маркерів цілей під час місії Як у старі добрі.
Виправлено проблеми, спричинені можливістю зберігати гру всередині ліфта Малахіту під час місії Образи абсолютної істини.
Виправлено помилку, через яку гравці не могли поговорити зі Стрільцем під час місії Ніхто не піде обділеним.
Виправлено помилку, через яку гравець міг застрягти на TCS без ключ-картки під час місії Небезпечні зв'язки.
Виправлено помилку, через яку Далін був відсутній на Хімзаводі під час місії Як у старі добрі.
Виправлено помилку, через яку Коршунов був відсутній на Хімзаводі під час місії Як у старі добрі.
Виправлено помилку, через яку етап місії не завершувався під час місії Щастя для всіх.
Виправлено помилку, через яку місія На межі могла початися, навіть якщо всі нейтральні Сталкери, що захищали Залісся, були мертві.
Підтримка модифікацій
Додано підтримку ModSDK для автозавантажуваних блюпринтів.
Поліпшено UX ModBrowser.
Зменшено середній час запуску ModSDK та пакування модів.
Виправлено помилку, через яку моди з доступними зовнішніми оновленнями не запускалися, якщо ці оновлення були пропущені.
Зробіть Зону такою, якою ви хочете її бачити, за допомогою the Zone Kit! Розкрийте свій творчий потенціал і модифікуйте існуючий контент або створіть щось нове - анімацію, зброю, механіку і навіть чудеса Зони. Офіційна підтримка модифікацій вже доступна, тож саме час створювати власний контент і використовувати модифікації, зроблені іншими сталкерами. Ви можете отримати доступ до модифікацій у Steam Workshop та Mod.io, а якщо хочете спробувати створити власні, Zone Kit можна завантажити за посиланням: https://store.epicgames.com/uk/p/stalker-2-zone-kit
Інші оновлення
Прибрано проміжок у блоці екіпіровки Гравця на екрані інвентарю.
Виправлено помилку, через яку музика переставала відтворюватися після певного моменту в титрах.
Оновлено іконки броні та шоломів у меню покращень та інвентарю.
Покращено UX відображення ваги для окремих предметів.
Покращено UX інтерфейсу придбання покращень.
Оновлено навчальні матеріали з використання ліхтарика та встановлення модифікацій зброї через Техніка.
Додано нову іконку для Горілки Двупалова при розміщенні у швидких слотах.
Невеликі покращення UI у вкладці Журналу в ПДА.
Натискання J при наведенні на маркер місії у меню Карти тепер відкриває відповідний запис місії в Журналі.
Скориговано розташування HUD-сповіщень для побічних завдань.
Поліпшено віджет панелі Статистики Гравця в HUD.
Додано додаткові налаштування для відображення елементів HUD.
Виправлено помилку, через яку опція масштабування Windows впливала на повноекранний безрамковий і віконний режими на ПК.
Покращено перескакування та лазіння на об’єкти й через них.
Покращено VFX для лазерних прицілів.
Додано нові анімації смерті NPC від аномалій.
Дякуємо за вашу підтримку та відгуки. Зона постійно вдосконалюється та розвивається. Слідкуйте за новинами та діліться своїми відгуками в наших соціальних мережах. Настав час випробувати нове оновлення.
Якщо ви зіткнулися з несподіваною «аномалією», якої не повинно бути в грі, повідомте про це в наш Центр технічної підтримки.
https://support.stalker2.com/hc